با موسیقا، رویای خود را بنوازید!

در سال گذشته، پلتفرم هوش مصنوعی مانی را معرفی کردم که معادل یا بعبارت بهتر، رقیبی برای میدجرنی به حساب می‌آمد. اما امسال، با یک غافلگیری تازه طرف هستیم.

موسیقا، پلتفرمی مبتنی بر تکنولوژی هوش مصنوعی زایا یا Generative AI است که به شما کمک می‌کند تا آنچه در ذهن دارید را با چند کلیک، به موسیقی آن هم در ژانرهای مختلف مانند امبینت، الکترونیک، پاپ و … تبدیل کنید.

نحوه استفاده از موسیقا

برای استفاده از موسیقا، ابتدا به وبسایت موسیقا به آدرس musiqa.ir بروید، سپس، منتظر بمانید تا مدل روی سیستم شما لود شود (بهتر است با رایانه شخصی خود به این وبسایت مراجعه کنید چرا که ممکن است گوشی‌های همراه شما سخت‌افزار لازم برای اجرای این مدل را نداشته باشند).

مدل حدود ۶۵۵ مگابایت حجم داشته و دانلود آن بسته به نوع اتصال اینترنتی شما، می‌تواند مدت زمان زیادی را صرف کند، اما این دانلود فقط یک بار انجام می‌شود و پس از آن نیازی به دانلود مجدد مدل نخواهیم داشت.

پس از دانلود مدل، یکی از پرامپت‌ها (داخل کادرهای زردرنگ) را انتخاب کرده و یا پرامپت مورد نظر خود را نوشته، سپس دکمه Let’s Party را بفشارید.

بسته به سخت‌افزار خود، صبر کنید تا موسیقی مورد نظرتان تولید شود!

نمونه موسیقی تولید‌شده با موسیقا

حامیان پروژه

شرکت محترم ایران‌سرور، از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی، با تامین زیرساخت برای پروژه‌های مانی، وکنتور و موسیقا به نخستین و بزرگترین حامی این استارتاپ تبدیل شده است.

همچنین، مفتخریم اعلام کنیم که برای تامین زیرساخت پروژه‌های دانشجویی شما نیز، آماده ارائه سرویس‌های نوت‌بوک با GPU با همکاری ایران‌سرور هستیم.

Share